Az én Érdeklődési kör: -

Elkezdtem "hogy" a Black költségvetési programok 1991-ben láttam, hogy a F-117A tőle vállalkozások több mint Bagdad, Irak. 
Ettől kezdve, én ott lebeg megtalálásában és kutatása ki a titkos programot, hogy az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság volt a nadrágszíjat. 
Mielőtt még tudott valamit, hogy megy a 51-es körzetben, én már évek a katonai repülés, és ez lett, és még mindig az a fő érdek. 
A Spitfire a forgáspontja, mindig van valami, hogy élvezze, amikor is a Katonai Légügyi Enthusiast. Csakúgy, mint a katonai repülés, a másik érdekeit Katonai járművek, hajók és fegyverrendszerek. Ebben catogorie atomfegyverek mindig is a kedvencem. 
Azonban nem lehet megfelelően a katonai repülés, anélkül, hogy egy katonai repülőgép monitor is tárol. 
Egy másik hobbi és a kamat a megfigyelés katonai kommunikációs, és már ezt a néhány évig. Én több szkennerek és vevők VHF / UHF és HF-ellenőrzés és a monitor semmit B-2A ez a régi klasszikus harcosok.

Ahol én élek, a háttér, és hogyan lehet kapcsolatba lépni velem a neten: -

Élek a Délnyugat-Angliában, mintegy 70 mérföldre a Boscombe Down, a brit válasz a USAF AFFTC. Az alap meglehetősen titkos műveletet, hogy menjen oda tartják a sötétben attól, amit ők. 
Élek egy tökéletes hely a katonai tevékenység, él egy külön kis repülő terület gyors fúvókák és más légi jármű, valamint élő közel kijelölt légi harc területeken Csakúgy, mint, hogy én már is van egy levegő-levegő utántöltés terület fölöttem és két nem messze. 
Kapok, hogy sok berepülés ki Boscombe, és hallani a legtöbb, hogy menjen. Így nem lesz nagyon érdekes, néhány ponton. 
Az egyetlen fájdalom az élet az, hogy része a hobby olyan messze van, Nevada. Ami azt jelenti, korlátozott látogatások és a kutatás.


Fent van a készített kép a magam két mérföldre onnan, ahol én élek egy 900Ft hegy tetején, a RAF Harrier GR-7 fejünket felém a 450kts, és tegyük fel, hogy az AGL 250Ft. 
füst tölti meg a levegőt mögötte, mint a pilóta Callsign Blazer 01 sikolyok felém .... 

Orrukat fel kissé, hogy ne nyomja meg az antenna közelében voltam ..... 

Tökéletes! a fotó egy gyors-on-the-deck Harrier. Én ténylegesen illatát a kipufogógáz a jet után ment át ... a csóva a füst csökkenő rajtam. Nem Nagyítás Objektív szükséges! ezek elég alacsony ahhoz nélkül! Nem 250Ft AGL itt, több, mint az alábbi 100ft. A zaj volt remek!

Blazer 01 bank kemény, még kissé orrát, ahogy megy, és újra csatlakozik a gépe csak egy mérföldre egymástól. 

Egy kis különbség a terep, ahol élek, hogy a nevadai sivatagban, de ez van. Sok repülőgép légy a völgyre, különösen Lakenheath alapján F15C / E Eagles.

Csakúgy, mint amelyek a saját honlapján fekete programok és 51-es körzet (PX2000 beépül az DLR) Én is a társ-alapítója-mail csoport az úgynevezett "Fekete Háromszög". Valóban Fekete Háromszög hogy először felállított kezdete PX2000 elemzi majd a fekete háromszög erőforrás. Onnan költözött, és miután a honlapomon air'ed a rádióműsorban part - part ez lett az egyik leglátogatottabb programja fekete oldalak az interneten. (Köszönet Art) a 100.000 látogató

 

Puttó lottó

Szerző: Paranormál Csanád  2013.11.11. 10:21 komment

Címkék: 51 körzet Richard Cliff

A bejegyzés trackback címe:

https://paranormal-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr215626036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása