51.jpg

Az egész kezdődött egy napos kirándulás Area 51 a Las Vegas-ban. A december 26., 1998 a barátnőm és én tűzte ki, hogy ellenőrizze, hogy a titokzatos hely a semmi közepén a nevadai sivatagban. Olvastam néhány cikket az interneten, és néhány, amit olvastam, csak úgy tűnt, olyan bizarr és hihetetlen, hogy volt látni magam.

Az első dolog, amit észrevettem, ahogy elfordult a Földönkívüli Highway rá Groom Lake Road volt a két nagy, fehér kupolák a radar telepítés Kopasz-hegy. Mint később megtudtam, hogy fel vannak szerelve rendkívül érzékeny megfigyelő eszköz, amely lefedi a teljes Tikaboo völgyben. A következő dolog, amit láttam, körülbelül félúton lefelé a végtelennek tűnő földút volt, tükrözi a délutáni napfény a dombon előre.Ahogy közelebb láttuk, hogy ez volt az egyik hírhedt fehér Jeep Cherokees által használt 51-es körzet biztonsági, ül egy hegy tetején, közvetlenül a határ. Ott voltak, a Cammo Srácok, figyel minket nagy teljesítményű távcső.

Persze, olvastam róluk korábban, de amikor először láttam őket, és a figyelmeztető jeleket és a térfigyelő kamerák a Groom Lake Road, úgy éreztem, olyan kísérteties. Nincs látható épületek is, még az őr kunyhó van rejtve egy ívet. És mégis, tudod, hogy mindenki a mozog figyelte több állig felfegyverzett őrök, ahogy áll egy földúton, a semmi közepén, 40 mérföldre a legközelebbi város.

Azt hiszem ez volt tehát, hogy az első néhány egy hosszú listát a kérdés kezdett kialakulni a fejemben. Kik ezek a fickók a Jeep? Miért figyelnek minket? És miért a jel azt mondják, hogy mi is a lövés, ha átadjuk a láthatatlan vonal, ha nincs ott? Mit rejteget?

Mi továbbra is a fekete postafiók, és, hogy egy idegen Burger a Little A'Le'Inn Rachel, de nem volt ott a jelek, a sivatag közepén, hogy kaptam "akasztott". Azóta töltöttem elég sok időt a területen számos utak, és végül is lett egy részmunkaidős rezidens a közeli Rachel, NV. De minden választ találok csak úgy tűnik, hogy több kérdés. És nem számít, hogy nézem, a dolgok csak semmi értelme. Mi folyik ott, hogy nem akarják, hogy tudjuk? Milyen sötét titkokat esetleg fontos lehet elég a kormány igazolni gyilkos a saját polgárai ? 

Nagyításhoz kattintson ideHiszem, hogy a legjobb módja annak, hogy megtalálja a választ az információk megosztása, és megalapította a Dreamland Resort Honlap fórumként az érdeklődő emberek, hogy kicseréljék gondolataikat.Köszönjük, hogy meglátogatta a Dreamland Resort, alig várom, hogy beszélek a mi Fórum.

Joerg H. Arnu, Dreamland Resort alapítója október 1999 

Forrás: http://www.dreamlandresort.com/team/joerg.html

 

Szerző: Paranormál Csanád  2013.11.11. 10:13 komment

Címkék: beszámoló idegenek Nevada 51 körzet

A bejegyzés trackback címe:

https://paranormal-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr45626019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása