Amit kaptam először érdekeltek Area 51-ben 1987 volt, amikor kaptam egy Los Angeles-i író nevű Bill Moore egy példányát a műholdas fotó Groom Lake vett az oroszok. Küldött nekem egy tíz oldalas kutatási papírt a titkos katonai bázis. Én nagyon lenyűgözött ez. Ezt követően találkoztam Bill Moore az egyik előadások LA Ugyanebben az évben részt vettem egy bemutatót kapott Bill Steinman, aki írt egy könyvet "A Crash at azték", amelyben egy fejezetet szentelt is a titokzatos alap Nevadában .

Októberében 1988 volt egy lehetőséget, hogy nézni egy érdekes kétórás szindikált TV csatorna által készített FOX televízió "című UFO Cover-Up Élő", amelyben a 51-es körzet röviden említettük. Szintén október 1988, a kutató a neve Tal Levesque (aka Jason Bishop) mutatott nekem egy érdekes hirdetést Amoco Oil Company, hogy megjelent a 50. oldalon az Aviation Week & Space Technology magazin, amelyben azt elősegítő új technológia alapú új kompozit anyagok, amelyek "forradalmasítja" a légiközlekedési iparágban. A furcsa dolog az volt, hogy egy teljes oldalas színes "portré" egy szürke "idegen" szerte az oldalról, azaz a 51. oldalon. Egy furcsa szinkronicitás valóban!

A 1989 nyarán voltam, hallgattam a késő esti Las Vegas rádiós talk show (a Billy Goodman show, ami tudtam elkapni LA területen), amelyben egy állítólagos korábbi kormányzati tudós nevét Bob Lazar is szerepelt szinte minden éjszaka beszél dolgozik egy titkos bázis délre Area 51.

November elején 1989-ben készült az első útja Rachel, Nevada. Amikor megérkeztem, hogy este, a Rachel Bar & Restaurant (mai nevén a Kis-A le-Inn), tele volt emberekkel, és meglehetősen zajos. Volt egy nagy párt által Billy Goodman. Billy Goodman jött Rachel egy hatalmas okleveles busz tele hallgatóit, akik érdekelt lesz a helynek a közelében, ahol Bob Lazar beszélt, bár Rachel 25 mérföldre északra Area 51.

1989-ben is részt vett a MUFON konferencián Las Vegasban, ahol a legkülönbözőbb "controversiall személyiségek", mint a John Lear, Bill Cooper, Bill angol és Bill Moore voltak előadások. Én teljesen lenyűgözött mindezen események és személyiségek. Azonban azok a napok voltak a nap hiszékenység és éretlenség.

1989 decemberében azt a kapcsolatot Nippon Television (NTV) Japán, hogy segítse elő a két órás speciális program 51-es körzet, amely az volt, hogy megjelenik Japánban. Február 21-én 1990-ben vettem a Nippon Television csapat Bob Lazar tartózkodási Las Vegas-ban, hogy interjút az úgynevezett egykori "kormány tudós". Miután a 4 órás interjú, Bob Lazar adtak utasításokat, hogy hogyan jut el a pont, ahol valószínűleg látni berepülés a "vízi jármű".

Naplementekor szerda, február 21-én a televíziós stáb a 8 és egyszerre több állvány közvetlenül a híressé vált "fekete postafiók" a Highway 375 (a 29 és fél mérföldes marker, az úgynevezett Mail Box Road) . Mi tanúi és dokumentálják a film, amit úgy tűnt, hogy egy tesztrepülés a "valami" alatt a vőlegény-hegység. Én teljesen lenyűgözött, amit mindannyian látott a távolból.

Ezt követően a két órás dokumentumfilmet Area 51-ben sugárzott országos Japánban március 1990 és generált sok figyelmet ott, amikor a 51-es körzet még nem is volt a háztartás név az Egyesült Államok abban az időben! Ez volt a kezdete a tízéves span részvétele a kutatás Area 51.

Nagyon szerettem volna, hogy a végére ez a titokzatos alap ......... ami igazán folyik ott. Volt valami földönkívüli technológia létezik? Ugyanakkor ezekben az években volt az én éves naivitás és éretlenség. Elkezdtem egy lazán kötött hálózati úgynevezett polgári hírszerző hálózat, valamint Gary Schultz a Santa Monica. Azóta tettem számtalan kirándulásokat a kerület területén, beleértve a hegymászó tetején fehér oldalra, hogy megtekinthesse a létesítmény a távolság 1991-ben 1992-ben és 1993-ban. Én is volt arra, hogy Mássz tetején a Freedom Ridge igen korán, 1994-ben, hogy megtekinthesse a létesítmény előtt került behajtani a nyilvánosság számára.

A december 1990 még azt is szervezett és vezetett egy 25 autó lakókocsi Area 51 együtt Gary Schultz, és felkérte az LA Times riportere, hogy fedezze az esemény. A cikk megjelent március 1991-ben Los Angeles Times. Májusában 1991 hét, járművek, hogy én vezettem alá került veszélyes zaklatás egy katonai helikopter (CH-53) a Groom Lake Road. Ezekben az években, a névtelen biztonsági járművek voltak nagy Broncos és a mindenütt jelen van a biztonsági vehilces különböző földutakon közterületen volt elég ijesztő. Mi is volt elég sok run-ins a Lincoln megyei seriff helyettese. Abban az időben Freedom Ridge nem volt ismert.

1992-ben támogatta az első need-to-know Szeminárium a kis A-Le-Inn Gary Schultz. A kis A-Le-Inn tele volt emberekkel (állóhely esetén), hogy az este. Az egyetlen hangsugárzó szeminárium Gary Schultz és a tiéd igazán. Ugyanakkor a közönség körében, hogy emlékezetes este volt John Lear, George Knapp, Bob Lazar, Bill Cooper, Sean Morton, Lincoln megyei seriff Dahl Bradfield és egy egész széles skáláját személyiségek minden egy fedél alatt erősen hallgat a bemutatót.

Abban az időben én nagyon sokat összeesküvés elméleteket. Én azonban már egészen más, hogy a tárgy. Meggyőződésem volt, hogy akkor nem volt semmi "idegen" a 51-es körzet, amely az úgynevezett "földönkívüli" kapcsolat Area 51 volt, csak egy kényelmes címlapsztori ragyogóan kiagyalt és támogatni a "kormány", hogy elrejtse fejlesztések új katonai fegyverrendszerek integrált repülési és a repülés technológia. Ennek ellenére sorolták része a béren kívüli személyiségek. De ismétlem, ezek voltak az én éves hiszékenység és éretlenség.

1993-ban Gary Shultz és szervezte meg az első végső szeminárium Rachel. Voltak mintegy 250 ember jött minden részéből az USA-ban, hogy a szemináriumon. Bob Lazar volt a fő szónok. Ő vezette a Las Vegas a Corvette és a rendszám volt MJ-12! Ez a szeminárium volt az utolsó nyilvános fellépése. Úgy tartották, a parkolóban, a Kis-A-Le-Inn alatt egy hatalmas katonai sátor, amely Joe Travis később, azt hiszem, azt mondta, hogy "kölcsön" az alap!

Ez idő tájt történt, hogy az év, amikor Glenn Campbell, a számítógépes elemző a keleti parton telepedtek le Rachel, hogy megtudja, mi folyik a 51-es körzetben, hallotta a commotions a viselkedés Nevadában. Ezt követően tett átfogó kutatás az egész területet, és lett a fő forrása a lefedettség a nagy média "érintő titkos bázis". Glenn Campbell "felfedezte" a helyszínen, az úgynevezett Freedom Ridge, a kilátás a létesítmény, ahonnan kissé közelebb, mint a White oldalra. A többi már történelem.

Ezért volt az egyike Area 51 aktivista a pert Glenn Campbell év, az évek, amikor 51-es körzet még mindig nem egy népszerű "titkos" bázis, mint most. Felé a kilencvenes évek végén az érdeklődésemet tolódott a reális kérdések körül 51-es körzet. Lettem jobban érdekli a sorsát, korábbi munkavállalók Groom Lake.

1998-ban szervezte meg az első emberek Rally 51-es körzetben, hogy a figyelmet a média helyzetét a dolgozók és más fontos kérdésekről.

Januárjában 2000, úgy döntött, hogy "nyugdíjba" a további aktív kutatást Area 51. Én is kezdett elhagyni összeesküvés elméletek, felismerve, hogy az 51-es körzet egy fontos kutatási, fejlesztési és tesztelési komplex, ami itt marad, nem számít, mit.

Találkoztam Joerg Arnu San Jose 1999-ben adtam az egyik utolsó nyilvános előadások 51-es körzet. Ez olyan nagy öröm, hogy találkozott Joerg. Micsoda hatalmas megtiszteltetés ez nekem át együtt ezt a végtelennek tűnő, de érdekes kutatás és törekvés a nemzet lenyűgöző számú K + F és a vizsgálati bázis Joerg Arnu s Dreamland Resort helyén, és a kiváló személyzet.

Forrás:http://www.dreamlandresort.com/team/norio.html

Szerző: Paranormál Csanád  2013.11.11. 10:19 komment

Címkék: 51 körzet Norio Hayakawa

A bejegyzés trackback címe:

https://paranormal-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr35626027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása